22 lipca 2016

Media o nas

 

W kwietniu 2010 roku stacja TVN CNBC Biznes w ramach cyklu programów „Firma 2 – Pierwszy Milion”, wyemitowała program na temat firmy VidCom.pl. Podczas 10 minutowego odcinka autorzy programu zaprezentowali specyfikę spółki VidCom.pl, portfel produktów i usług, omówili szanse i możliwości rozwoju spółki a także przybliżyli historię powstania projektu VidCom.pl. Prezes Firmy oraz pracownicy na żywo zaprezentowali walory systemu do wideokomunikacji – głównego produktu naszej Firmy. Program odbił się szerokim echem w środowisku biznesowym i znacząco zwiększył rozpoznawalność marki VidCom.pl.

 

 

Publikacja artykułu „Klienci pokolenia milenijnego” oraz wywiad z Prezesem Zarządu firmy VidCom.pl w Dolnośląskim Wydawnictwie Naukowym Business Kontakt International (nr 5-6/2009) [czytaj artykuł]

 

 

Publikacja artykułu „Zaawansowana wideokomunikacja” oraz okładka w Dolnośląskim Wydawnictwie Naukowym Business Kontakt International (nr 7-8/2007) [zobacz okładkę i czytaj artykuł]

 

 

 

Artykuł na portalu GlobalEconomy Wydawnictwa Instytutu Analiz i Prognoz Gospodarczych pod tytułem „Nowoczesne technologie informatyczne”

 

 

 

Publikacja artykułu w Dzienniku Zachodnim pod tytułem „Rewolucja w zarządzaniu” (23.04.2007 nr 95) [czytaj artykuł]

 

 

 

 

Artykuł „Jak przeprowadzić Walne przez Internet” opublikowany na łamach Rzeczpospolitej (12.09.2006 nr 213) [czytaj artykuł]

 

 

 

Publikacja artykułu w Nowych Technologiach, dodatku do Dziennika Zachodniego pod tytułem „Czterej pancerni online, czyli jak osiągnąć sukces w sieci” (23.07.2007, nr 170) [czytaj artykuł]

 

 

 

Publikacja artykułu na portalu Marketing przy Kawie pod tytułem „e-VideoBOK – rewolucja w kontaktach z klientem(17.10.2006) [czytaj artykuł]

 

 

 

Artykuł w Dzienniku Zachodnim pod tytułem „Nieskrępowana komunikacja w biznesie” (17.05.2006) [czytaj artykuł]