Komunikator WebViCo jest aplikacją webową, to znaczy dającą możliwość sprawnej i niezakłóconej wideokomunikacji za pośrednictwem przeglądarki internetowej, bez konieczności instalowania jakichkolwiek komponentów systemu na komputerze.
Za pomocą komunikatora WebViCo można Utworzyć/Dołączyć do konferencji w sytuacji kiedy posiadacie już Państwo konto w systemie VidCom.pl, jak i na zasadach Gościa.
Komunikator można uruchomić po kliknięciu tutaj.
Komunikator WebViCo jest w pełni funkcjonalnym narzędziem dedykowanym zdalnej pracy na odległość, charakteryzującym się bogatą funkcjonalnością dostępną dla użytkownika. Spośród najważniejszych i najbardziej użytecznych cech użytkowych tego rozwiązania, należy wymienić przede wszystkim:
- Logowanie jako Użytkownik oraz jako Gość:
Użytkownik podczas logowania do systemu wideokonferencyjnego ma do wyboru 2 opcje:
„Mam konto” – użytkownik posiada konto zarejestrowane w systemie VidCom.pl, co daje możliwość zarówno dołączania do istniejących konferencji, jak i tworzenia własnych. Podczas logowania i/lub tworzenia konferencji użytkownik podaje swój login i hasło.
„Jestem gościem” – użytkownik nie posiada zarejestrowanego konta w systemie VidCom.pl, ale bez ograniczeń może dołączać do istniejących wideokonferencji. Podczas dołączania do konferencji, użytkownik wybiera opcję „Jestem Gościem” i loguje się w dowolny, wybrany przez siebie sposób (np. imieniem i nazwiskiem).
- Automatyczne dołączanie do konferencji za pośrednictwem wygenerowanego „linku”:
Użytkownicy posiadający usługę „Premium” posiadają w Panelu administracyjnym link o nazwie „Automatyczne dołączanie”, pod którym mogą wygenerować link dostępowy do określonej konferencji z jednoczesną rezerwacją nazwy oraz określeniem domyślnego loginu dla uczestników. W linku tym, informacje o nazwie konferencji oraz haśle (opcjonalne) zostają zaszyfrowane. Funkcjonalność ta jest wyjątkowo użyteczna w przypadku częstego organizowania wideokonferencji dla zróżnicowanego grona odbiorców. Gospodarz przygotowuje link z zaszyfrowanym loginem i hasłem danej konferencji, po czym rozsyła go (np. za pomocą poczty e-mail) do wszystkich potencjalnych uczestników, którzy po kliknięciu w ten link automatycznie logują się w konferencji.
- Tworzenie i dołączanie do wideokonferencji (dostępne ustawienia zaawansowane):
Opcja pozwalająca Gospodarzowi podczas tworzenia konferencji na ustalenie wybranych, istotnych z punktu widzenia przebiegu wideokonferencji, parametrów, takich jak; ustalenie domyślnego statusu dla uczestników wideokonferencji, włączenie/wyłączenie moderacji chatu publicznego, ograniczenie dostępu do konferencji dla Gości.
- Usuwanie kontaktów:
Opcja daje możliwość usuwania znajomych z poziomu listy kontaktów.
- Ustawienia audio i wideo:
– źródło (możliwość zmiany źródła nadawania podczas konferencji),
– rozdzielczość [320×240 px, 640×480 px],
– ilość klatek na sekundę [8/15/25].
- Kanały komunikacji:
Komunikator WebViCo obsługuje kompleksową komunikację wszystkich uczestników wideokonferencji w wymiarze audio-video-czat (dostępne są: czat prywatny, czat publiczny, czat publiczny moderowany).
- Udostępnianie plików:
Funkcja „Udostępnianie plików” to niezwykle użyteczna opcja, dająca Gospodarzowi oraz Prezenterowi wideokonferencji możliwość udostępnienia wszystkim uczestnikom wirtualnego spotkania w tym samym czasie wiele plików do pobrania.
- Biała Tablica:
Komunikator WebViCo umożliwia również równoczesną pracę wszystkich uczestników wideokonferencji na jednym wspólnym polu Białej Tablicy, będącej odzwierciedleniem fizycznej tablicy w sali konferencyjnej. Biała Tablica umożliwia: ładowanie i przeglądanie prezentacji (.ppt, .pptx, .pdf) oraz plików graficznych (.png, .jpg, .bmp), jak również ich odpowiednie skalowanie +/-.
- Widok Pulpitu (viewer):
Funkcja umożliwiająca wszystkim uczestnikom wideokonferencji posiadającym status Prezentera lub Obserwatora oglądanie pulpit udostępnionego przez Gospodarza oraz wszystkich czynności, które są na udostępnionym pulpicie wykonywane.
Komunikator WebViCo (podobnie jak sztandarowy komunikator ViCo) jest w 100% naszym autorskim rozwiązaniem, zapewniającym z jednej strony bogatą funkcjonalność, adekwatną do wymogów współczesnego biznesu, z drugiej strony wyjątkowo prostą i intuicyjną obsługę, która pracę z wersją webową komunikatora czyni prostą i bardzo efektywną zarazem.
Interfejs użytkownika dostępny jest całkowicie w języku polskim, co eliminuje jakiekolwiek bariery w zrozumieniu, dostępnie i swobodnym wykorzystywaniu tego narzędzia. Na życzenie Klienta istnieje również możliwość stworzenia komunikatora w dowolnej wersji językowej.
Komunikator można uruchomić po kliknięciu tutaj.